4 skridt til at lindre rygsmerter

Michael J. Homan er en Reiki mester og undersøgelser naturlige healthing metoder såsom akupressur, Electro-akupunktur, zoneterapi, Crystal terapi, kinesiske magnetiske Cupping, har sin egen e-bog kaldet 4 trin til en Pain-FREE tilbage!, og har en sundhed relaterede web site afsat til sundhedsspørgsmål og naturlig healing teknikker.

Jeg har studeret og taget kurser i akupressur. Studerede nogle på kiropraktik. Jeg har også kigget i psykologiske spørgsmål at gøre med smerter og medicinske problemer. Og jeg er også en Reiki mester.

Så nu, at du har lidt om min baggrund, og hvad brændstoffer min skrive… Lad os komme til det egentlige indhold.

Jeg vil kondensere denne artikel for bekvemmelighed, da det er en kombination af fire store undersøgelser i sig selv, men du kan få min e-bog eller læse min fulde artikler på min hjemmeside, som er healthgrowhealthier.com.

Jeg har fundet, at 4 store ting spiller en vigtig rolle i din pigge sundhed.

For det første er der kropsholdning. Jeg ved det er ikke første gang, du har hørt dette, men det skal siges igen og igen.

Kropsholdning skal bemærkes i siddende, stående og sove. Begynde at tage opmærksom på din kropsholdning på alle tidspunkter. Hvis det ikke er lige, derefter begynde at arbejde om fastsættelse af det.

Hvis du sove i en position, som jeg har i fortiden, med begge hænder under hovedpuden kan mens du lå på din side, du klemme en nerve i nakken hvis din skulder den arm, der er op begynder at slappe af og læner sig i retning af dit hoved eller hals. Det ville være bedre at fastsætte din arm af din øvre hånd på dit ben mens en hånd er under din hovedpude.

Og hvis du kan, købe et par forskellige tykkelse puder til hele natten. Jeg ved ikke om dig, men jeg kan ikke have en høj, bløde pude, når jeg lå på min ryg. Men en tynd pillow giver mig ondt i halsen, når jeg lå på min side.

Den anden ting på vores liste er fleksibiliteten i ryggen.

Hvad du skal gøre, når du bemærker din ryg går ud en masse og du oplever klemte nerver, er at få din ryg tilbage til justering og at have det fleksible.

Selvfølgelig hvis du føler en kiropraktor er dit bedste valg, med alle midler Søg man. Men tænker dine fremskridt hvis du kunne tilpasse dine egne tilbage når nogensinde du skulle. Det er ikke så svært!

Hvis du er i smerte på nuværende tidspunkt, sætte is eller varme på stedet, indtil smerten synes at mindske.

Gør ikke, under nogen omstændigheder motion mens nogen af dine nerver er betændte eller opsvulmede!

At få ryggen mere fleksibel kan du lære kundalini yoga. Ikke alle yoga stilarter er ligesom dem, du måske har set i fjernsynet, hvor de vride sig op. Kundalini yoga har meget gode og nyttige spinal øvelser udviklet for at hjælpe fleksibilitet. Kundalini Yoga er også et åndeligt værktøj til at hjælpe før meditation samt.

Det er meget vigtigt at styrke din ryg og de omkringliggende muskler. Dette er det tredje trin til en sund ryg.

Gør sit-ups er en sådan øvelse, du behøver ikke at gøre mange sit-ups, indtil du føler du kan… trin for trin.

Tage alle disse ting langsom og i takt med din krop. Din krop vil lade dig vide, hvad det er følelse. Smerter er et advarselsskilt.

Bare husk… at tage smerte piller er okay, når du virkelig har brug for dem. Men også huske på, at de ikke helbrede problemet, de kun maske advarselsskilt, de simpelthen stoppe advarselstegn, men ikke det underliggende problem.

Sundhed mere end bare spise rigtigt. Må man overveje mental sundhed, miljø, og mange andre faktorer. Det er ikke så let for en læge at diagnosticere den komplette problem og helbrede det, især hvis det har rødder i psykologiske problemstillinger og er gået lang tid ukontrolleret, og blev et fysisk problem.

Det fjerde og sidste trin i ryggen sundhed er at starte en daglig stretching rutinemæssige. Du har

set katte og hunde strækning når de står op, prøv det selv!

Nøglen til tilbage sundhed er at holde det aktivt fleksibel og stærk, eller godt understøttet af mave og ryg muskler. Du kan have til at finde den gyldne middelvej i mellem, ligesom jeg har, er for meget styrke i et område vil trække sig ud en anden.

Hver person er entydigt forskellige på mange områder. Så aldrig vil tænke hvad arbejdede nemlig nogen ellers arbejde for dig. Du kan have til at bygge videre på andres oplysninger og arbejde det ind i din egen, personlige program.

Jeg anbefaler du lære lidt om Akupressur samt til at vedligeholde din smerte når det blusser op.

Jeg har fundet, at jeg kan klare smerten ved hjælp af akupressur, simpelthen ved at lægge pres på visse områder af kroppen. Men det er noget, jeg foreslår, at du søger professionel hjælp, eller kigge efter en person, der akupunktur, eller tage et kursus i akupressur som jeg gjorde.

Leave a Reply

Your email address will not be published.